Vihdoin idea blogin tulevaisuudesta, tästä tulee kuviablogi. Kuvailen suht paljon, ja parhaat näppäykset päätyvät tänne.
Ensin muutamia viime vuoden/viime kesän kuvia, tältä talvelta ei mitään kovin hienoja vielä ole..

Hopeatäplä, kuvattu vanhalla kamerallani (joka muuten on nykyään pikkusiskolla..) Nikon coolpix 880:lla.

Tässä varmaankin joku kukkakärpänen, ei tietoa (ampiaisvieras (Volucella pellucens), tunnistuksesta kiitokset taaskin -AquaBotanist-ille) . Tämäkin kuva Nikonilla.

Tämä kyllä on sinisiipi mun mielestä, mutta ei tästäkään tarkempaa tietoa.. Taas kuvattu Nikonilla.

Tällä raukalla(sinisiipi?) on siipi repeytynyt.´Jälleen Nikonilla otettu.

Taas näitä luultavasti-sinisiipiä. Kuvattu Nikonilla.

Joku kukka. Nikonilla otettu taas vaihteeksi.



Kommentit